RSS
Post Icon

biarlah aku mengundur diri..............

andainya perpisahan terjadi


Andainya perpisahan terjadi
Ingatlah sayang pesan ku yang terakhir
Kenanglah cinta kita
Walaupun engkau sudah ada pengantiku

Anggaplah ini semua suratan
Tiap bermula pastikan berakhir
Cinta tak pernah kekal sesama insan
Chorus:
Sepanjang percintaan kita
Ada saja halangannya
Jika dah terpaksa
Biarlah aku undur diri
Bukannya aku tak sayang
Dan bukannya benci
Tetapi kerana sikapmu itu
Dapat ku merasakan dinginnya cintamu terhadapku
Siapakah yang sedang menantimu
Sehingga ku terbiar tanpa perhatian
Andainya aku undur diri
Tentulah engkau faham sayang
Kepergianku ini demi untuk
Mencari ketenangan abadi
Repeat Chorus
Andainya perpisahan terjadi
Ingatlah sayang pesan ku yang terakhir
Kenanglah cinta kita
Walaupun engkau sudah ada pengantiku

Anggaplah ini semua suratan
Tiap bermula pastikan berakhir
Cinta tak pernah kekal sesama insan
Oh ingatlah sayangku
Sepanjang percintaan kita
Ada saja halangannya
Seandainya perpisahan ini telah ditakdirkan
Biarlah biarlah aku mengundur diri


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan